nurcan05 Batik 27+5 8 kilo aldım bir anda 3 kilo aldım bir ara bebek büyüdükçe kilo hızlı alınabiliyor bence bir anda normal ama zaten doktorum hiç kiloyla ilgili bir şey demedi ben kendimi kontrol etmeye çalışıyorum çalıştığım halde aldım yani 🤣🤣
nurcan05 Nurrr0006 parayı alınca iyi ama ayyy böyle doktorları dövesim geliyor hamile kadına dediklerine bak başka doktora gidin olmadı şikayet edin
Nurrr0006 nurcan05 aynen oyle paraya gelince sen kilolusun senden az alalım demiyorlar yani tek bi yere gitmek istedim Dr da önerilen bi perinatolog diye gidiyorum yoksa hemen bırakırdım
nurcan05 Nurrr0006 sabırlısınız maşallah ben olsam dayanamazdım Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️🤲🙏