1palyaco 1fatma_nurr 15 haftanın içindeyim . Mide bulantım olduğu için Prilam kullanıyorum ara ara karın ve kasık ağrım oluyor .
1fatma_nurr 1palyaco bende aynı arada kasik ağrısı oluyor ama baya azaldı sanki cok nadir günlerde oluyo
Pofidik123_ Dmrly 14+1 kızlar az önce doktordan çıktım kızım olucağını söyledi kesin mi dedim bacak arasını net görüyorum bence kız dedi
Toprak-Elif Ara sıra bel ve kasık ağrısı oluyor ve hala cokkkk uykum var🙄🙄🙄 13+1 de gittiğimde %70 kız dedi ama şimdi 13+6 yım 15′de tekrar gidince bakacakmis👀
Pofidik123_ Toprak-Elif o bel ağrısı bende de var bide ayıp olmazsa benim resmen kalçamın üst kısmı ağrıyo kuyruk sokumunun altı
Toprak-Elif Pofidik123_ bu kadar erken yaşıyorsak sonrası daha zor olucak sanırım. Oğlumda bunu yaşamamıştım hiç ama 🙄