Esmam_ela25 eso14 bende daha bilmiyorum 21 haftalık olduk Pazartesi detaylı var inşallah orda beli olur 🤭
Ayselluyaar eso14 benimde öyleydi canım bir erkek bir kız dediler hep en son doktorum erkek dedi detaylı ultrasonda da erkek dediler kesinleşti 😊 detaylı ultrasona girmedin mi henüz
Esmam_ela25 eso14 https://mutluresim.com/image/nxDENs erkek hissediyorum bide bu fotoda beni onaylıyor gibi ama daha doktor bişey demedi 🥲
eso14 Dmrly valla bilmiyorum ki bende annemlerin yanına gittim tatile oradan devlet hastanesine geçtim. Bi Kıza benziyor dedi bi erkeğe 😂 bir kaç hafta sonra kendi doktoruma randevu alıcam. O zaman öğrenirim artık
MadameNoire Dmrly 17 e kadar tahminde bulunmadi doktor 17 de söyledi ben bi de detayliyi bekledim onda da erkek dediler.. yine de biz temkinliyiz iki cinsiyet için de isim belirledik ve ortak renklerden alıyoruz çünkü 1 ay öncesine kadar ablama erkek dediler kız doğurdu 😄😄🤭
Dmrly zeliskya ne kadar erken öğrenmişsiniz ben 14-15 hafta arası gittim bı kıza benzettı bı erkeğe kaldı öyle 😊
Dmrly eso14 bende 14 haftalıkken kıza benzıyor dedi sonra bi çıkıntıda var sankı emın olmak ıcın 2 hafta sonra dedi kaldı öyle
rabisskocc Sevimlipandaaa valla 10. Haftamda doktorum erkek gibi demişti buradaki herkeste 6. Haftadan 12ye kadar erkek dedi 😂 sonuç kız, 12. Hafta da ikili taramada doktorum kız dedi emin bir şekilde , 26+6yım hala kız bacak arası hep açıktı benim bebeğimin