sng06 35. Haftayı tamamlamaya çalışıyor 35. Hafta biterse sağlıklı bir bebek doğacağını dusunuyorum dedi ama ben bittim artık. Crohn hastasıyım nidicard diye bir ilaç içiyorum sistim her yerim ödem ve aşırı karnım ağrıyor.bir sorun olduğunu anladım prospektusu okudum crohn hastaları asla kullanmamalı diyor hastaligim tetiklendi hastalığımi da biliyor doktorum nasıl böyle bir ihmalde bulundu aklım almıyor. Bence ilaçtan kaynaklı olan ağrılarım nst de çıkıyor