Jalee1 bence hediyeye gerek yok her iki taraf içinde. Biz ilk defa anne oluyorsak onlarda ilk defa baba oluyor. Neticede çocuğu beraber yaptık değil mi 🤣🤣 ben gereksiz buluyorum bu buldumcuk halleri. O anı o heyecanı beraber paylaşmak bence en güzel hediye. Dünyaya beraber bir canı getirebilmek. Doğum da benim için kocam yanımda olsun o heyecanı paylaşalım yeterli bana. Bu benim düşüncem tabii.