QueenM77 bende ilk ayda olacak sanıyordum hatta hatta ikinci ayda da kendimi buna kurmuş gibiydim resmen sorumluluk görev gibi ama bu büyük bir hataydı emin ol sende kendini bu şekilde kasarsan zorlanırsın akışına bıraktık üçüncü ay dördüncü ay derken 5. ayda bebişi öğrendik sadece sürece güven akışına bırak kendini kasma herşeyden önce bir kadın doğum uzmanıyla gebelik planladığını konuş güzelce folik asitini kullan yumurtlama günün değerlendir emin ol çorap söküğü gibi geliyor herşey