10 gün önce doğum yaptım. 36.haftadaydım. Sabah suyum geldi ama fark etmedim. Normal akıntı diye düşündüm sadece biraz daha fazla ve sıvıydı. Akşam 7 gibi nişan geldi. Çok korktum çünkü daha doğum vakti gelmedi, sancım da yoktu. Çocuğa bir şey oldu sandım. 8 gibi hastanedeydik. Doktor doğumun başlamış canım, 3-4 cm açıklık var, senin odanı hazırlayalım deyince şok oldum. Bebek iyi mi dedim, gayet iyi dediler ultrason bakarak. Doktor kafasına da dokunabiliyordu kontrolde. Odaya aldılar beni, birazdan suni sancı vereceklerini söylediler çünkü hiç sancım yoktu. 9 gibi verdiler sancıyı. Eşim benim eşyalarımı ve bebeğin eşyalarını almaya gitti. Ben ıkınma vs hiçbir şey bilmiyordum. Vakit var diye bekletiyordum araştırmayı çünkü normal doğumu hem istiyor hem de çok korkuyordum. 1 saat sonra açıklık 5-6 cm olunca bana ıkınmayı öğrettiler, sancılar da gelmeye başlamıştı. Korkuyordum yaklaştıkça. Daha da ilerledikçe “vazgeçtim sezeryan istiyorum.” dedim :) hayır hayır az kaldı, açıklığın çok iyi, dediler. Zaten kısa sürede 9-10 cm oldu. Beni hemen ameliyathaneye aldılar. Aslında çok kısa sürede doğurdum ama o an vakit geçmiyor, bir türlü gelmiyor gibiydi. 3.büyük ıkınmada geldi. Gece 12de canım oğluma kavuştum. Kucağıma verdiklerinde “çok güzel” dedim. Beni çok bekletmedi yavrum. Oradaki doktorlar da şaşırdı bu hıza. Doğum iyiydi ama sonrası sıkıntıydı. Plesenta çıkardılar ama parçalar kaldı içimde. Doğum acısı üstüne elleriyle parçaları çıkarmaya başladı. Ultrasonda kontrol etti, daha vardı parçalar. Sedasyon verip uyuttular beni, öyle devam ettiler. Bebeğime doğumdan iki saat sonra kavuşabildim. Çok üşüyordum, tuvalete kalkınca tansiyonum düşüyordu. Gece boyu yavaş yavaş kendime geldim. Sabah iyiydim. Öğle sonrası çıkışım yapıldı. Toparlanıp çıktık beraber. Şimdi 10.günden yazıyorum normal doğum o anda zorluyor ama sonrası cidden çok kolay. Acı eşiğini yüksekse mutlaka buradan şaşmayın derim. Göbeğim de eridi kısa sürede. Darısı sizlere canım anneler, bu dünyanın en harika duygusu :)