Mavi-elif Olakiki benim ikidir hamileliğimde miyom oluşuyor ilkinde bi sorun olmadı doğumdan sonra kayboldu ikincide durum nasıl ilerler bilmiyorum
Beyzab95 Olakiki benim kuzenimin eşinin miyomu varken hamile kalmıştı ama hamile kaldıktan sonra miyomu olduğunu öğrenmişti sanırsam bir sorun yaşamadı sezaryen olmuştu o zaman da ameliyatla almışlardı diye hatırlıyorum
Ayisigi23 Olakiki hamileliğim de benimde myomum vardı hatta 2 taneymiş ama bebeğin gelişiminde sıkıntı çıkarmadı ağrı kanama da olmadı. Sezeryanda doktor myomlarımı da aldı.
Cennet-polat Olakiki benim ablam kalmış hatta olduğundan haberi bile yoktu doğumuda sezeryanla yapınca doktor onuda almış
Olakiki Miyom barken hamile kaldım 12. Haftafayım ama miyomumda büyüyor aynı zamanda kasık bölgemde dışarıdan şişlik belli oluyor
Cattu Olakiki sizinle aynı haftalardayız 14 haftalıksınız dimi benimde miyomum var rahim dışında ve dediğin gibi bi sertlik hissediyorum dokununca doktor bana sezeryan olursan kesilecek yere denk geliyor demişti siizn nasıl gidiyor süreciniz
littlefish Benim de miyomum var. Hamileligimde buyudu. 1 cm di baslarda simdi en son 5.5-6 cm oldu. Agri/kanama vs yapmadi bir sorun cikarmadi cok sukur bebegime de. 34.haftamdayim su an.
gdaslik Olakiki benim miyomum var ama rahim dışında gebelikle beraber büyüyüp ağrı yapmadı şimdi ikinci hamileliğim bir sorun yok miyomla ilgili
Cattu gdaslik sizin miyomunuz için sezeryanda kesilecek yere denk geliyor denildi mi nasıl geçti benim öyle bi durumum varda benimde rahim dışında 8 cm oldu 6 cmden büyüyp
Gulkar Olakiki rahim içinde 3cm kadar vardı hamilelikle 5cm oldu 8haftalik düşük yaşadım doktor olabilecek en kotu yerde ameliyat olmadan 2.ye hamile kalma demişti ameliyatımı oldum 6ay sonra tekrar hamile kaldım
Zeynomsu Olakiki benim bi arkdaşım yeni doğurdu. 2 miyomu vardı. Dr demiş ki sanki üçüze gebesin o kadar büyük. Birini almışlar doğumda, taburcu oldu gayet iyi
gdaslik Cattu hayır öyle bişey denmedi ama zaten ben normal doğum yaptım miyomum da büyümedi ve ağrı yapmadı gebelikte. Hala duruyor kendisi.
Ebruska_92 Cattu Selmapelittugan ismini arastır instagramdan onunki dikey kesılmış sonrasında estetikmoldu paylasımlarına bak istersen
littlefish Cattu sezaryen olucam evet. Rahim icinde miyomum. Doktorum sezaryen esnasinda alabilirsem alirim dedi.
Olakiki Cattu simdi 15. Haftadayim dogumla ilgili henuz bisey soylemedi benim gobek deligimin sag tarafinda kaliyor oldukca buyudu sertlik hissediyorum dokununca bazen agrida yapiyor. Bebek buyudukce onu baskilacak dedi dr ama bakalim
-gamze-- 10 cm miyomla hamile kaldim 36. Haftadayim bebegin gelisimine bi etkisi olmadigi sürece sıkıntı olmuyor
Cattu -gamze-- rahiminizin dışında mı miyomunuz nasıl geçti hamileliğiniz benimde var 14 haftalığım ama 8 cm olmuş 2 cm büyüyerek ve malesef sezeryan kesileceği yere denk geliyo şuan dedi doktor
-gamze-- Cattu neden sezeryan dedi baska bir durummu var bana doktorum miyom olsada normal dogum öneririm dedi. Ama bende bebegin göbek kordonunda kist oldugu icin sezeryan dedi