acelya29 İstanbul’da değilim canım Ankara’da yaptırdım işlemlerimi normalde Fransa’da yaşıyorum. Tüp bebekte Transfer günü Başlanıyor bu ilaca, Benim doktorum 12 gün kullandırıp bıraktırdı çok şükür sonrasında sağlıkla devam etti. Bazı doktorlar 12. haftaya kadar kullandırıyor. Ben kendi doktoruma 12. haftaya kadar kullanmayı teklif ettim hayır kesinlikle kullanmıyoruz dedi sebebini bilmiyorum. Demek ki tutana kadar kullanmak yeterli oluyor bizim için. Senin durumunda ovülasyon takibi ile pik in olduğu günden 4 5 gün sonra kullanmaya başlaman mantıklı geldi bana yani rahme tutunmanın gerçekleştiği günler ama tabii ki kesinlikle doktora danışman lazım.