Esrakdgn1 39*4 deyım herhangı sancı belirti yok aynı durumda olan var mı doktorlar ne dıyo benım pazar günü gittiğimde suyu herseyı yerındeydi 3600 kilosu
Htc_snn Esrakdgn1 bnde 39+2 deyim tık yok pazartesi kontrol var bakalım 38de 3100 dü şimdi ne oldu bilmiyorum
Zeyno223344 39+5 olduk Salı günü suni sancı ile doğum başlatılacak biraz heyecan ve korku var içimde 🙂🥺☺️