tugce_2501 17 haftalık hamileyim hep kasıklarda hissediyorum 2.nci gebeliğim ve baskı çok sürekli uzanmak istiyorum oturamıyorum
MadameNoire tugce_2501 benimde öyleydi 19 a kadar sürdü sonra yukarı çıktı ama şimdi de büyüdü o yüzden baskı yapıyor doğurana kadar böyle gidecek belli ki 🤷♀️😅
Mrvakyoll88 Bende 20. Haftadayım hareket ettiğinde bazen rahme doğru baskı yapıyor anlık doktora da soracağım önemli birşey değildir inşallah
MadameNoire tugce_2501 o zaman da nefes aldırmıyor😅😅 her ayın belli bir sıkıntısı oluyor maalesef🤷♀️