BeyzaKaan İnşallah ya evet bende motivasyonumu yüksek tutmaya çalışıyorum zaten şuan bir sıkıntı yok çok şükür,tüm gün evdeyim vaktimde bol bu aralıkta yüklenirsem sonlarda en azından sadece tekrar ve aoru çözümlerim kalır diye planlıyorum geç başladım hamilelik başında da halsizlik vs oldu ama şuan güzel toparlıyorum diyebilirim,umarım güzel olur.. her şey onun için🥹