Pnr_2323 İlk gebeliğim bu benim.Kabızlık normaldede yaşıyordum. Afedersiniz Bugünde baya zorlandım ve ıkındım bı an korku düştü içime. Ikınma bebeğe zarar verirmi teşekkür ederim
myangelson Pnr_2323 evet ikinmamak gerekiyor canım bol bol sıvı al kayısı falan ye hoşaf iç kabız olmamaya, ikinmamaya çalış iyi değil
ngksu myangelson Bende 11 haftalığım şuan 5 lerde bende çok ıkınırdım sonra ağrı olurdu korkardım Allah korumuş kimseye demedim kimsede bana bir şey demedi😏
myangelson ngksu bana da doktor söylemişti ama hiç sebebini sormamistim bende çok kabız olan biriydim ama ikinmamaya çalışıyordum.
Pnr_2323 Hayır duymadık. Dün doktora gittim kese var dedi 2 hafta sonra gel dedi. Var veya yok demedi. Ben kan test yapıp gitmiştim 2 gün öncesi 1800 olan değerim dün 4145ti. Bu 2 hftada yne kan testi yaptırmayı düşünüyorum cnku 2 hafta nasl geccek blmiyorm