Ben de aynı durumdayım. 36+2 de kalçama kramplar girmeye başladı. Ani ve girdiğinde bağırtacak kadar acı vericiydi. 3-4 gün sonra kramplar geçti büyük oranda ama belimin ve kalçamın sağ tarafında yürürken, oturup kalkarken dayanılmaz bir ağrı var. Bir haftadır hareketlerim cok kısıtlı. Nst de sancım da çıkmadı. Siz bir çaresini bulabildiniz mi ağrıların? :(