Ayseee07 20.12.2018 aşırı tuvalete gitme isteğimle beraberinde birkac saat sonra az az sızıntı şeklinde suyum gelmeye başladı beraberinde saat 8 bucuk gıbı hastaneye gittim catı muayenesı sonucu hemen yatısım yapıldı doktoruma bılgı verıldı ve sancılarımın gelmesini bekleyecegımızı söylediler nst fln derken sabah 6 buçuk sıralarında kendı sancılarım sıklasmaya başladı acılmalarım hızlanıyordu ama çocuk yukarıdaydı ınmesını bekledık o sıra açılmam 7 cm olmustu bile hala inmedi bebeğim ben sezeryan istedim ama doktorum ve hemşirelerim olmaz diye tepki gösterdiler en sonun da 10.36 9 cm acılmayla çatala alındım en son suniyi verdiler ıkınmam olsun diye ama malesef beceremedim 9 kişi girdi doğumuma bebeğimin kalp ritimleri düzensizleşti ve karnımı bastırmaya başladılar ve zorlu süreçin sonunda 11:52 de dünyaya gözlerini açtı miniğim dikişim oldu baya ama herşey onun için. Biraz uzun oldu ama idare edin happymom ailesi inş bi avazda sizlerde kurtulursunuz.
reinamm Ayseee07 sezeryanı kabul etmeyen doktorunu tebrik ederim👏🏼 Bebeğini sağlıkla büyütürsün inşallah
Buseamaikizlerburcu Ayseee07 bnde 39 haftaym bkliyrum Gozun aydin cnm allah anali babali buyutsun zor bir dogum olmamis❤👍