bebegimhayalim Kızlar ben normalde özel takipliyim fakat Nst leri devlette ücretsiz yaptırmak istiyorum sancim çıkınca kendi doktoruma girmeyi planlıyorum insallah. Kacinci haftada ve ne sıklıkla girdiniz Nst ye ve acil bölümündenmi giris yaptırıyoruz nasıl oluyor
Anursnmz 32 haftada girdim ilk devlet hastanesi 2 haftada bir randevuya gidiyorum 40.hafta için sezeryan günü verdi
bebegimhayalim Anursnmz yani poliklinige mi gidiyoruz doktor mu bizi nst ye yönlendiriyor ben mesela şuan 30+1 oldum 32 hafta için randevu alıp doktora gidip ben nst bağlancam mi diyoruz orayı bilmiyorum ne yapmam gerektiğini. 2 haftada 1 kez akşamları acil bölümüne gitsem olmaz mı acaba
Anursnmz bebegimhayalim acil gitmene gerek yok canım doktorunun odasının karşı odasında oluyor doktora girmeden önce giriyorsun nstye sonra ordan kağıt veriyorlar onuda götürüyorsun muayene olurken Aciller şu dönemde salgın var gitmemeni öneririm
Seymaa324 Bende özel hastanede takipliyim 32. Haftada girdim ama ücret ödemiyoruz garip geldi kendimi hazırlamıştım ama nedense almadılar 😅
bebegimhayalim Seymaa324 benim tamamlayici saglik sigortam var anadolu sigorta hersey ücretsiz ama nst için nasıl olur muayene hakkından mi düşüyor nasıl oluyor bilemedim ki iste 😂
Seymaa324 bebegimhayalim valla sigortam falanda yok hastanede herseye para alan bi hastane ama nası oldu bilmiyorum eşimde boşver sorgulama dedi sorgulamıyorum 😂😂