Merhabalar, 32 haftalık gebeyim. Doktorum açlık kan şekerim, diğer kan değerlerim ve ultrason takipleri normal olduğu için şeker yüklemesi istemedi. Ancak bebeğin kilosu şuan 2 hafta ilerde. Acaba şeker mi var diye tedirginim açıkçası. Gebelik şekerinin farklı hangi belirtileri var mı acaba yaşayan/bilen birileri var mı??