1palyaco Evinuuu ben 12.hafta da gittiğim de söylemedi doktorum baya detaylı baktı ama göremedi. 14+4 de söyledi.
1palyaco Evinuuu belki önce görürse söyler . Benim de 14+4 de pek umudum yoktu yine söylemez diye düşündüm ama sürpriz oldu gösterdi kendini kesin mi diye sorduğum da bence kesin dedi.
Evinuuu Yaaaa neden söylemediler bana da çok heyecanlıyım çok meraklıyım söyler diye bekledim yokkkk sadece çok hareketli dedi oynuyor bu kadar
yenidenanne34 Evinuuu yok canim ikiliyi yaparken iste ölçümleri yapiyor ya ultrasondan o esnada söyledi. 4 5 gün sonra çıkmıştı benim
Elifecemom Evinuuu ilk hamileliğimde devlete gidiyordum 11. Haftada öğrenmiştim doğru çıkmıştı, 2. Hamileliğimde ozele gidiyorum doktorum emin olup söylemek istedi 16. Haftada öğrendim
Evinuuu yenidenanne34 ben ikili için kan verdim ultrasondan baktı bişey demedi şükürler olsun iyi dedi ama işte merak ediyorum 💙🩷