Alpsmommm Kızlar sat’a göre 10+3 haftalık hamileyim ama bugün ultrason da 10+1 çıktı yanında da+6 yazıyordu resimi ekliyorum anlayanlar bakabilir mi? İki hafta önce gittiğimde de 8+2 ama ultrasonda 8+4 çıkmıştı
Newmommyy Alpsmommm canım o artı eksi değer bildiğim kadarıyla. Oynama olabilir demek istiyor. Şöyle yani senin adetine göre 10 haftalıktır ama ultrasonda 5 gün ileri ya da daha geç çıkabilir gibi. Günlerine çok takılma ilerde yakalıyor haftasını.
Alpsmommm Newmommyy ya arkadaşım kafamı biraz karıştırdı 11 haftaya gireceksin öyle olunca dedi bu ikinci gebeliğim ilkinde böyle değildi ondan kafam karıştı
Newmommyy Alpsmommm sen boşver kuzum etrafında söylenenleri onlar hep konuşur :) doktorun sana bir sorun olsa her şeyi söyler merak etme sen doktorundan başkasına bakma.