Sab16 ayy çok geçmiş olsun, benimde kanamam oldu pihi halinde ogun ağrım olmuştu kanama yoğun olduktan sonra ağrım azalarak geçti, yarın kontrol kan vericem, yan taraf kasığımda bir dolgunluk hissi var ağrı gibi değilde gaz sıkışması gibi biraz korkuyorum kanamadan sonra değerim artti 60dan sonra kontrolde 90a çıktı, umarım yarın düşer