ulku_9797 Kızlar merhaba🤍 5 ofakta aşılama oldum ve pazartesi günü kan verdim beta hcg 33.28 çıktı evde test yapmıştım oda çif çizgiydi falat bende bu günlerde çok karın ağrısı mevcut normal mi sizce reg sancısı gibi :(
Alpsmommm ulku_9797 gayet normal hayırlı olsun benimde bu gebeliğim de regl ağrısı gibi ağrım oluyordu doktorum normal dedi yerleşme ağrısı o dedi
ulku_9797 Alpsmommm cidden aynı regl sancısı gibi bişey batırıyor gibi çok korkuyorum umarım bişey olmuyodur
Neva_aydn ulku_9797 yukselicek Allah’ın izniye yani arastirmaya göre iki haftalık üçe giricek yada girdin iki üç haftalik bebeğin tebrik ederim rabbim hayirli etsin