Kızlar benim ikinci gebeliğim ilki kız oldu ve inanılmaz kolay geçirdim şuan ikinciye gebeyim ve henüz 9haftalık çok zor geçiriyorum .Size soracağım soru şimdiden iki saat mideye bişey girmeyince kıramplar giriyor .birde gündüz yemekten sonra bişey yok akşam yemeğinden sonra midem bulanıyor sizler de yaşadınız mı bu sorunu