Duygu9604 Kızlar 12+2 yiz ben 48,5 kilo ile hamile kaldım hamileliğimden bu yana hiç kusmadım şu anda 50 kiloyum sizce normal mi yememde güzel yani hamile kalmadan önceki gibi ne fazla ne eksik
nniduaa Yani önemli olan bebeğin kilo alımı onun ki normalse sen almasan daha iyi ya da vakit geçtikçe zaten alırsın illa ki Duygu9604
Duygu9604 @nniduaa 2 hafta önce gittiğimiz de normaldi herşey o zamandan beri hiç kilo almamışım ondan bi tereddüte düştüm yeterince de besleniyorum aslında ama benim kilomla onun bi bağlantısı yok öyleyse
nniduaa Duygu9604 değerleriniz normalse Bi sorun yoktur bebekte olması gerektiği gibi büyüyorsa hiç sorun etmeyin bence :)