Beylikdüzü medihouse hastanesinde doğum yapan var mı acaba ben kamer hocaya gidiyorum doktoruma sonsuz güveniyorum ve huzurluyum Sefaköy’de oturuyoruz ve ailem bana aşırı baskı yapıyo hastane uzak hastane kötü vs. Diye ama ben doktorumuda hastanemi de seviyorum ayrıca en fazla yarım saat uzaklıkta hastane evimize