tgbmerve Melissahan ağustosun başında film çekildi hatta laparoskopi yapıldı bana. Daha önce filmim vardı. Ekimin ortasında transfer yapıldı 2.5 ay süre
Ucarbabyy Melissahan tüp bebeğe başlamadan en az bir ay önce rahim filmi çekilir bir adet dönemi beklenir iğnelere başlanır duruma göre yumurta toplanır tekrar yine duruma transfer yapılır
Melissahan Ucarbabyy Canım benim yumurtam toplandı inşallah transfer olucam ama doktorum rahim filmi çekmek istediğini söyledik daha önce düşük yaptığım için Rahim filmi çekicez sonra transfer yapıcaz dediği için böyle bi soru sordum
Ucarbabyy Melissahan genelde tüp bebeğe başlamadan önce çekilir sizde farklı olmuş o yüzden bilmiyorum ama çektirirseniz en az bir ay bekleyin çünkü ağrılı bir işlem biraz rahimde kendini toparlasın
Melissahan Ucarbabyy Ağrılı bir işlem olduğunu zannetmiyorum yaa araştırdım biraz da olsa herkes için farklı olabiliyor böyle şeyler
Ucarbabyy Melissahan yani anestezi ile çekiliyor sonrasında ağrılarınız oluyor benim biraz fazla olmuştu