Slm anneler Allah rızası için yardımcı olun lütfen ya 😔 6 ay oldu bebek arabamı alalı. Anneme gittik sağlamdi gayette açarken ön teker baglanti yerleri attı. Aldığım yere gonderdik 2 hafta sonra bugün geldi öyle heycanlandim ki oldu diye kızım kucakta asla tasinmiyor bide yorulduğu zaman direk oturuyor yere 😔ne gorsem iyi olmamış güya adam oldu demişti 🤦 nerde yaptirabilirim ya deliricem üzüntüden hiç bir yere çıkamıyoruz asla 😔