Syln123 ben 5 haftadır yatıyorum. Progestan çok etkili bir ilaç. Ayrıca 34/35 haftalık doğup küveze girmeyen bebekler var. Ben 30. Haftamdayım o haftalara gelebilmek için dua ediyorum. Lütfen içinizi ferah tutun. Dua edin. İlaçlarınızı zamanında kullanın iki üç hafta daha geçirirsiniz inş.