Bende ilk gebeliğimde günler azaldıkça korkum yükseliyordu herkes normal doğum için farklı 1 şey söylüyordu ondan çok korkuyordum sonunda sezeryan oldum 35 haftada küveze girdi bebeğim içinizi rahat tutun kimseyi dinlemeyin herkesin acı eşiği ayrı bol bol dua edin sağlıkla alın kucağınıza