Esra070326 Içime kurt düştü. Normalde heyet raporluyumve bugün bitiyor . raporun bittiği günün ertesi günü yani yarın almam gerekiyor diye düşündüm. Hep öyle aldım. Fakat bu 32.haftaya denk gelince işler karıştı.
HalisEbruoban Kozlar 32 ye kadar alamıyosunuz ama sonrasında isterseniz 32 +4 te alın isterseniz 36 da alın 37 ye kadar alabiliyosunız ne kadar gec alırsanın dogumdan sonra o kadar gec iş basi yapıyorsunuz@Esra070326#261758 aasenamerve Esra070326 @