tuzlulimoon Hem hemen bitsin kavuşalım dediğim, hem de hiç bitmesin istediğim bu özel ve güzel günler🥲 Rabbim anne olmayı isteyen tüüm herkese tattırsın bu duyguyu.. Bekleyen herkese de sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşAllah💘
ilkgozagrim__ Meleknurcinar 40 ı beklerse bizim kız 19 Nisan ama beklemez gibi hep 1 hafta önden gidiyor zaten normal doğum istiyorum
1yenianne11 tuzlulimoon daha dün gibi hatırlıyorum 99 günü ay nasıl geçecek sabırsızlanıyorum biran önce geçsin günler dedim şuan 39 gün kaldı inanamıyorum gözümü açtım kapadım 50 gün nasıl geçti anlamadım rabbim evlat bekleyenin hep yanında olsun sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim isteyene uğraşana da tez vakitte hayırlı haberler versin inşallah 🙏🙏
tuzlulimoon 1yenianne11 amiin inşAllah öğrendiğimiz gün bile daha dün gibi değil mi🥹 Bana da o kadar bebeğin olmaz anne olamazsın dediler süpriz oldu çok şükür.. Daha sonra testler kötü çıktı alınması lazım dediler onu da atlattık şimdi kavuşmaya gün sayıyoruz💕
tuzlulimoon ilkgozagrim__ şeker yüklemesi yaptırdınız mı doktorunuz önerdi mi daha doğrusu? Benim de 2 hafta önden gidiyomuş böyle devam ederse normal zor dedi doktorum yarın da acil şeker yüklemesi istedi bakalım inşaallah çıkmaz🫣
1yenianne11 tuzlulimoon rabbim kucağımızı boş bırakmasın inşallah hep iyi düşün iyi olsun Allah’ın izniyle herşey hayırlısıyla oluverir 🤭🫶🏻