Mervoll Bugün doktor kontrolüm vardı 2 hafta önce gittiğimde kilosu çok iyiydi önden gidiyordu bugünde iyi çok şükür ama meyve ağırlıkl beslenmeme rağmen 150 gram almış 2 haftada az değil mi sizcede ve doktorum izne çıkacağı için haftaya doğum olacak 37+3de
Smy38 Mervoll canım bence görünüre göre kilo da hafta da normal sen sadece aldigi kiloya takiliyrosan bence gereksiz.cunku doğumda 3000 kilo olması gayet iyi…ben doktor geri demedihi sürece kiloya takılmiuorim Allah’a şükür saglikalri yerinde..başka derdimiz olmasın inşallah
Nur7536 Mervoll herlhde normal benimde 28 de gittiğimde önceydi 30 da haftasıyla uyumlu hale gelmişti sanırım belli süre sonra haftasının yakalıyor
Aynur_41 Haftasıyla uyumlu suan 26 haftalığım 2 hafta önde hamur ısı vs yemiyorum dikkat ediyorum ıkı öğün yiyorum meyve den sanırım benim de kilosu önde gidiyor bu durum canımı sıkıyo kılo almasına bakma sağlıklı olsun