minikpandaaa mrvkrbyk benim de 33. Haftada nişanım geldi, açılmam ve sancım vardı. Sancılarımı durdurmaya yönelik tedavi uygulandı aynı zamanda ciğer geliştirici vuruldu. 3 haftadır duruyor bebeğim. Bundan sonra ne kadar durur bilmiyorum ama iyi düşünün.🌸
mrvkrbyk minikpandaaa içimi rahatlattnz çok teşekkür ederim benim açılmam sancım hiç yok inşallah 3 hafta kadar bekleriz bizde