Ruyaninannesi12 mrvkrbyk Evt sancı değildi ama aşırı kasılmalar ağrılar vardi zaten nişan ile başladı doguma kadar kan geliyor du
Duygu_nur52 Nişan dediğiniz nedir ya bende kahverengi afedersiniz sümüksü bişey geldi geçen hafta halen doğuramadum 😄
mrvkrbyk Duygu_nur52 benm önce beyaz akıntım geldi yapışkan kıvamlı sonra pembe gibi sümüksü bi kan geldi doktorum enfeksiyon da olabilir dedi ama nişanmış canım peçeteye gelmişti az bişey gece
mrvkrbyk Daha 33 haftayım kızlar çok korkuyorum açılmam yok sancım yok dün gece çok az pembe bir kan geldi sadece bugun bişeyim yok ama yatılım verildi daha çok erken
Duygu_nur52 mrvkrbyk 38+4 bende bugünden beri lavaboya gittiğimde hep sümüksü beyaz bişey geliyor komşuma sordum nişan dedi bende böyle oldu 2 gün sonra doğumum oldu dedi
mrvkrbyk Ruyaninannesi12 benim sadece nişanım geldi açılmam yok sancm yok kasılmam yok haftam daha 33 inşallah biraz daha dayanır bebeğim
Tatar59 mrvkrbyk aynı gün de olabilir iki hafta sonra da olabilir. Yaşayıp göreceksiniz herkesin farklı ☺️ Allah kolaylık versin inşallah