Ah o lekeler😣 3 yaşında bir oğlum var hamileyken bıyık bölgesinde leke oluştu. Doğumdan sonra geçer dediler. Geçmediği gibi daha da arttı. Bıyık gibi duruyordu bir de. Çok sinir bozucu. Ne serumlar, ne yağlar, ne kremler hiçbiri geçirmedi. Oğlum 2 yaşındayken biraz azaldı. Şimdi yine hamileyim azıcık kaldı ama eskisi gibi değil. Doğumdan sonra dermapen yaptıracağım. Size tavsiyem güneş yokken bile güneş kremi sürün yüzünüze. Çünkü güneş daha da karartıyor lekeleri maalesef. Umarım sizinki benimki gibi olmaz.