MinikkCivcivim Betulesma ici cok cukur kaliyor ben rahat edemiyorum oyle durmalarinda kucuk bir yastik vardi onu koymustum ic minderin altina o sekilde kullanmistim
Kiwitoveannesi Betulesma puset ilk 6 ay çok rahat oluyor bebek arabasıyla birlikte aldım hem biyere gittimmi içinde uyuyor ilk oğlumda çok rahat etmiştim rabada faln kucakta gitmemiş oluyor
Betulesma Kiwitoveannesi evet genel olarak memnunlar ve bebek içinde iyi oluyormuş bende sipariş ettim ☺️