Umraneren1 Merhabalar gebeliğimin 7. Haftasındayım ve doktorum progestan yazdı çok az bir kanamam olmuştu bir şey olur mu progestan kullanmaktan
Yazmelegi_ Umraneren1 hayır olmaz benimde sıkıntılarım olduğunda kullanmıştım hem doktor vermiş zaten sıkıntı olacak olsaydı vermezdi