29 Aralikta 34 haftalık Doğum yaptım bugün doktor kontrolümuz vardı işitme testi yaptık geçti hiç Bi sıkıntı yoktu sonra doktor erken doğum olduğu için beyin ultrasonu istedi çektik 2 tane kist çıktı 5 milim dedi Behçetuz nöroloji bölümüne gidin dedi bu yoldan geçen varmi bilgisi olan var mı ne olur bilgisi olanlar yazi