YncaY Kızlar merhaba afedersiniz yeşil böyle zehir gibi kusmam oluyo arada sırada bunun için ne yapılmalı gebelikte normal bi durum mu bilgisi olan varmı ?
mervemurat16 YncaY sabah açkarnına belli haftalarda benimde oldu.Genede doktorunuza bildirin durumu belki ilaç verir
Bbuusra YncaY Evet normal, aç olduğun için safra gelir zaten. Bende çok kustum. Korkulacak bir durum yok. Panik yapma.
YncaY mervemurat16 Bazende akşama doğru oluyor uzun süre aç kaldığım için sanırım sık sık yemek lazım galiba
mervemurat16 YncaY aç bırakmayın kendinizi hem safra kustukça zorlanma oluyor iyice baskınız olur ara ara kan bile gelebilir ağzınızdan tahriş nedeniyle az yiyip sık sık yemeniz lazım.Leblebi,yeşil elma bunlar midenize iyi gelir