Merhaba arkadaşlar ben 35+2 haftalık gebeyim bugün hep gittiğim özel hastanede ki doktoruma rutin kontrole gittim. Bebeğin hareketlerini sordu hareketleri aynı sadece eskiye göre daha yavaş hareketler yapıyor patır patır oynamıyor yeri daraldığından heralde dedim. Soktorum direk şu an da hareketleri yavaş suyunda da azalma var deyip beni doppler ve nstye gönderdi doppler ultrasonda ki doktorda bebeği besleyen iki arterden biri normal diğerinde biraz daralma var dedi suyu çok mu az dedim hayır çık az değil ama azalma var dedi kilosu da haftasına göre normal dedi bu arada kilosu 2600 çıktı. Nstye de gürüp doktoruma sonuçları götürdüm hemen yatış vericem bebek beslenemiyor suyu o yüzden azalmış doğum erken olacak büyük ihtimalle ciğer geliştirici iğne yapmam lazım falan dedi ama ben başka bi doktora daha görünmek istedim sonuçlarımı alıp şehir hastanesine gittim salya sümük ağlıyorum tabi çocuğum daha küçük erken olacak diye .. şehir hastanesinde tekrar doppler ve nst istedi doktor doppler çeken doktor direk hayır suyu gayet iyi ben damarlarda da bi problem göremedim dedi nstde de bebeğin hareketleri iyi çıktı orada ki kadın Doğum doktoru da her şeyi normal dedi. Hocam yatış verecekti iğne yapacaktı acil bi şey varsa yatayım dedim hayır acillik yatmalık hiç bir sıkıntısı yok bebeğin dedi pazartesi tekrar nst bakalım gel dedi çıktım. Kafam allak bullak oldu psikolojimi bozdular ya herkes özel hastane para için yapıyor falan dedi bu şekilde şikayeti olan çok kiş varmış insan sağlığı ve duyguları oara için bu kadar basite alınır mı ya… benim gibi benzer şeyler yaşayan var mı acaba biraz uzun yazdım okuduğunuz için teşekkür ederim 🥺 dertleşmek istedim🙏