@zengooo Hamile kaldıktan sonra yaptırdım ben sağlık ocağında, 9.haftada. İkimizden de aldılar kan, on güne çıktı sonuç. (Hamile olduğumu belirtmiştim, ondan böyle hızlı çıktı belki de.) Anne karnındayken tedavisi var mı bilmiyorum ama aklım bir de buna takılmasın diye yaptırmak istedim. Umarım sizin sonucunuz da iyi olur🙏