Merhaba kızçelerim. 40+6 da suni sancı ile bebeğimi kucağıma aldım 🥲 korkularım vardı nasıl olucak suni sancı olmasaydı. Kendi sancım gelseydi dıe çok istiyordum.ama herşey nasipmiş. Pendik medipol hastahanesine takipliydim boyum 1,53 bebekte iri bebek olur normal doğuma zorlar dıe daha fazla beklemek istemedil doktorum endişelerim var doğumunla ilgili demişti. Bebişin kilosu da 3900🥰sabah 7 de suni sancı takıldı yavaş yavaş dozunu arttırdılar bir saat bir buçuk saat falan yatarak geçti çok hissetmedim bu süreçte. Ebe hanım geldi alttan muayene ettiler. Eşinizle duşa girin sancınzı geldiğinde başını gögsüne daya çömel bacaklarını aç eşinde beline kuyruk sokumuna masaj yapsın dedi. Ordan da bi gebe müziği açtı 🙏 yarım saat 40 dk falan böyle suyun altında geçirdik. Banyodayken doğumum başlamış zaten kaka ıkınma hissim geliyodu. Ebe hanıma söyledik tekrar muayene etti sevgi dedi bebek geliyor 🙈. Hemen dopum haneye alındım 9:30 falandı saat .yarım saat oldu olmadı bebiş dünyaya geldi. 10:03 de 🙈 bukadar hızlı gelişceğini tahmin etmiyordum. Hastahaneye giderken falan Allahım zorlaştırma kolaylaştır dedim 🥲 bebeği kucağıma verdiler rüya gibiydi o an inanamadım nasıl doğum yaptığıma Rabbim çok hissettirmedi. Demem o ki her doğum kendine özel 🌸 iyi ki diyorum normal doğum olmuş 🙈 3 saatlik bir süreçte iyi bitirdik 🤲. Doktorum da inanamadı beklemiyodum bukadar erken dedi. 🥲 içinizi daima ferah tutun 🤲Rabbim hepinize kolaylık eylesin 🌸