Kubratntklu aynı sorunu bende yaşıyorum laboquick testlerini kullanmıştım ve sürekli koyu çıkıyordu. Hastaneye gidip söylediğimde adetinizin 2. Ve ya 3. Günü gelin demişti. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın . Çok zor çok kötü bi psikoloji içerisinde kalıyor insan