Ben en son ayın 12sinde verdim 900 çıktı 3 gün sonra kan vermeden kese göründü o yüzden beta baktırmadm bi daha her zaman şehir hastanesinde veriyordum bu gün ilk defa sağlık ocağına gittim orda verdim normalde 7000 geçmesi lazımken 5951 çıkmış sonucum 5+4 olduk bugün sizin değerleriniz nasıldı