Kızlar selam bugün tam 32+0 oldum 37ye kadar çalışabilir raporu alacaktım fakat müdürüm eğer şimdi rapor alırsam sömestr tatiline denk gelen kısımları doğum sonrasına ekleyemeyeceğimi söyledi bana okulların açıldığı gün 34te rapor al dedi ama her yerde de 32 de kuruma bildirmek zorunlu diyor var mı bilgisi olan