Rmysa_123 tatlibebegim_ anladım hayırlısı olsun bebekler sağlıklı olsunda inşaallah bişey çıkmaz 3 hafta sonra detaylı bakixam dedi doktor sizde çok dikkat edin kendinize
Dy_55 Rmysa_123 endişe etme benim de bir hafta gibi önde bazen şekerim aksine yüksek değil düşük çıkıyor. Detaylı ultrasonda doktor daha güzel bakar bebeğe de 🥰
tatlibebegim_ Rmysa_123 detaylıya 20.haftada girmiştim bende şükür sorun çıkmadı sağlıkla gelsin minikler
Rmysa_123 tatlibebegim_ inşallah canım benim sağlıklı olsunlar da Rabbim kucağımiza almayı nasip etsin bı oğlum vardı 3 yaşında şimdide kızım olucak inşallah ♥️
oylesinebiri0 Rmysa_123 17+4 200 Gr benim kızım doktor iyi dedi seninkine iyi dediyse sorun yoktur herhalde
SenaKARTAL41 17 haftalıkken doktor 180 gr dedi ama yorumları okuyunca acaba kilo olarak düşük müdür kötü hissettim kendimi bilgi verebilir misiniz
Dy_55 SenaKARTAL41 hayır düşük değil iyi benimde 17 haftalıkken 180 di ve doktor bir hafta önde iyi dedi
Gul_se77 Evet 4 hafta önde bebeğinin kilosu ama dert etme önemli olan doktorun ne soyledigi şeker yüklemesi de mutlaka yaptir
Dy_55 Rmysa_123 canım şimdi baktım kağıtta EFW yazan kısımin karşısında bebeğin gramı verilmiş bebek 303 gram yazıyor
Dy_55 Rmysa_123 valla ultrason kağıdında öyle yazio EFW kiloyu gösterir zaten kaç santim oldu kısım belli bide crl baş ölçüsü onu biliom. Mesela benim doktorum 21 hafta başında dediki 400 gram EFW yazan kısım da ise 419 görünüyordu