Kızlar merhabalar ben 7+2 haftalık hamileyim bugün bebeğimin kalp atışlarını duyduk herşey çok iyi dedi doktor bebek sağlıklı dedi eve geldiğimde ise hafif açık renk kahverengi akıntı gelmiş doktorumu aradm Progestan almamı söyledi bebeğime bisey olur mu ilk gebeliğim