Seni bayadır görüyorum. Bak rabb ne derse oluyor. İnan bana ben çok kötü takıyordum psikolojimi bozacak seviyede. Hatta eşimle resmen sadece çocuk için birlikte oluyo gibiydim. Sonra bi doktora gittim öyle rahatlattı ki. Sakin ol o amaçla yaptığın hiçbi zaman olmuyo bu sürede onu anladım. Bu süreçte biraz zihni rahat bırakmak gerekiyor. Emin ol seni en iyi anlayanlardan biri benimdir belki ben de seninle aynı durumdayım. Bir düşüğüm oldu aradan dokuz ay geçt hala yok mesela ama artık akışa bırakmanın en doğrusu olduğunu gördüm. Sen de öyle yap o güzel canını üzme sıkma. Herşey vaktini bekliyor. Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. Dualarım hem seninle hem kendimle 💖🥹🙏🏼🌺