Gamze08 hemen ayaklandım bandaj vardı zaten dikiş yerinde doğumdan çıktıktan 2 3 saat sonra ayağa direk kalktım dikiş agrim yada başka Bi agrim hiç olmadı. Direk yürüdüm tuvaletimi yaptım. Kesinlikle korkma sakın yere bakma karşıya bak ve yürü tek başıma yürüdüm hatta korkarsan yapamazsın canın acımıyor kesinlikle. Dikiş bakımı batikon sürün dediler eve çıkınca bandajı söktüm günde 1 2 defa batikon sürdük 2 3 gün sonra duş alırken bandaj yapıştırdık normalde açık bıraktık ama rahat edemezsen 4 5 gün bandajla da kullanabilirisn her duş sonrası değiştir bandajı ama hemen iyileşiyor ilk 2 3 gun yatıp kalkmak zor oluyor çekyatta direk yatabildim.