_ruzgarege seni o kadar iyi anlıyorum ki bende normal doğum yaptım geçen ay ve tam 10 gün gidemedim büyük abdeste. Daha sonra günde 3 kez magnezyum kuru kaysı hoşaf felan içtimde o şekilde gidebildim. Sana tek tavsiyem mutlaka günde 3 kez magnezyum iç ki bağırsakların çalışsın ve afedersin dışkı içerde sertleşmesin. Birde hiçbir şekilde tutmaya çalışma oda çok kötü yapıyor.. geçmiş olsun bebeğin içinde hayırlı olsun🙏🌸