gocebeanne Bugün 4+5 günlük olduk herhangi bir kanamam şikayetim yok ama ilk bebeğimin kalp atışı olmadığı için bu sefer önlem amaçlı doktorum Progestan ve proluton depot başladı. Ayrıca pıhtılaşmam var. Ailem İstanbul’da otobüsle seyahat edebilir miyim diye sorduğumda doktorum mecbur değilsen gitmesen daha iyi olur dedi ama ailemi çok özledim bir yanım gitme derken diğer yanım aileni çok özledin diyor ne yapacağım bilemiyorum. Gitsem ne olabilir seyahat neden önerilmiyor? Eşimde başka şehirde yani mutlaka şehirler arası yolculuk yapacağım ama eşimin yanına gidersem tek yolculuk olacak ailemin yanına da gidersem gidiş dönüş vs hep yollarda olacağım. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Adenala gocebeanne Bilemedim canım şimdi uçak olsa 1 saate inersin de otobüs uzun sürüyor ve sarsıntılı gidiyor ya Allah esirgesin bebeğinizi
elmaelmaelma E doktor uygun görmemiş zaten. Burada sormanızın gereği yok bence. Sonuçta sonsuza dek sürecek bir durum değil. Birkaç ay içinde riskiniz ortadan kalkınca gidersiniz.
gocebeanne elmaelmaelma forumun bekçiliğini yapıp kimin neyi sorup soramayacağına karar verene kadar kitap okuyun okuduğunuzu anlarsınız.
elmaelmaelma gocebeanne keşke önerdiğiniz kitap okuma aktivitesini siz yapsanız da doktorun önerisine rağmen bebeğinizi tehlikeye atmak için burada destek aramasanız!